Många reaktioner

Hej hej! Läste precis ett inlägg på en kompis blogg om en bortglömd blogg och kände mej genast välldigt träffad!
Det var ett tag sedan sist, ber om ursäkt för det.
Sist ni hörde från mej var jag på väg till sjukhuset och snackade kläder med er. Idag snackar vi inte kläder tänkte jag, ni kanske istället är intresserade av vad de faktiskt sa på sjukhuset. Träffade en ny läkare för en andra åsikt och åsikten blev att höger stag borde tas bort och att det ska göras relativt snart men ändå när jag känner att jag har tid för det. Så operation tre är nu ett faktum.
Reaktion 1: Glad och skuttandes ut från sjukhuset för att någon äntligen förstod och tog smärtan på allvar.
Reaktion 2: Ledsen och nere över en tredje gång på operationsbordet. Minns allt för väl hur det kändes att sövas, att vakna, hur ont det gjorde och det är inga direkt roliga minnen.
Reaktion 3: Lugn, ledsen, arg, glad..... Som vanligt alla känslor, ibaldn samtidigt, ibland var försig. Men försöker ändå inse att detta är det bästa i det långa loppet som är mitt liv. Dock har jag tänkt så två gånger tidigare, och det slutade ju bra.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: