Bra vecka - glad tjej

Vilken bra vecka det har varit hittills och jag vet att den kommer fortsätta bra också! Jag har varit glad i veckan, nu låter det ju som att jag är värsta mega deprimerad, så är inte fallet! Men jag har varit lite nere de senaste veckorna,varför kan man undra?! 

Har haft massa pluggtid, sjungit med kören två gånger, dansat, varit med farmor och med min pojkvän och dessutom haft tid att träna :) det har liksom varit lugnt och skönt, tror jag behövde en sådan vecka för annars går ju livet i 110 km/h. Nu kommer livet att gasa på ytterligare lite fram till påsklovet men jag kan avslöja att jag ska till Turkiet på träningsresa då så det känns gsnska Okejj faktisk ;) 

Kram på er och sov gott! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: