Yoga

Tjena! Körde ett riktigt kul träningspass i går med fokus ben och rumpa :) det var ett tag sedan nu så det var super skönt! Kan inte säga att träningsvärken idag är riktigt lika skön ;) 
Föreställning på det och jag var riktigt trött! Vaknade iaf utvilad vid halv nio och bestämde mej för att åka på yoga en sväng. Började min lördagmorgon i en sal med tända ljus, lugn musik och träning. Jobbigt är det ju dock men det ska det ju vara ;) 
Ryggen skötte sig så fint, det var skönt att känna. Annars kan man ju tänka att vissa positioner gör ont men det va mycket fokus på balans vilket är perfekt för ryggen! Tummen upp för yoga, iaf för mig, är säkert olika för alla beroende på vad man fokuserar på. 
Har fått en ny tid på su förresten, vet fortfarande inte om jag vill ha den, tror egentligen inte det. Antingen har läkarna pratat med varandra då kommer jag få höra allt jag redan hört igen eller så kommer han säga att han kan ta ut allt vilket han inte får. Tredje utvägen är att han säger att han kan ta ut bara översta skruven, det vill jag inte heller tror jag, inte än. Jag vill bara PRATA med någon som inte är så insyltad i mitt fall! Alltså inte någon på su, vet bara inte hur just nu! 

Stay strong! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: