Sista psykologilektionen!

Har fullkomligt spottat ur mej arbeten de senaste dagarna. Tre inlämningar, ett tal och en låt. Skickade in den sista i går och firade med en kvarts sovmorgon i morse! Hade iallafall min sista psylologi lektion nyss vilket betyder sovmorgon till halv tio :) förra terminen gick jag mellan åtta och fyra varje dag utom onsdagar så det känns verkligen skönt! På fredag har jag min sista religions lektion vilket förhoppningsvis innebär sovmorgon även på torsdagar. Detta kommer bli rena semestern! I och för sig ska jag ju göra ett gymnasiearbete, söka vidare, klara allt och ta studenten, så oroa er inte jag kommer nog ha att göra. Nu ska jag ha en lektion till sedan ska jag skynda mej att sova, för i morgon blir jag hela 19 år gammal :D 
Kramisar
Stay strong! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: