Kiss my as, I'm a copagirl!

Premiär i går och jag är fortfarande hög på livet! Trots lite strul med ett ljusbord gick det hur bra som helst! Vi körde på och hade såå jäkla kul, helt klart en av de bästa premiärerna jag gjort! :D 
Välldigt många utropstecken här men jag är glad! 
Ryggen var ju ett rent.... Ska inte ens säga det, dagen innan premiär och i går var det inte heller alls bra. Körde på citodon och vila på förmiddagen ock lyckades klara föreställningen riktigt bra och idag har det varit mycket bättre :) 
Har upptäckt att min rygg påverkar mej såå mycket. När jag har ont är jag värsta grinig och allt känns så hopplöst och när det känns bättre är jag glad och det känns liksom bra, som om jag kanske kan leva med det. Låter kanske inte så konstigt och det är väll ohållbart i längden men ändå. Idag mår jag bra! 
Stay strong! Kramizz




Kommentarer
Postat av: linda

Det är inte alls konstigt att du känner så jag känner exakt likadant. När jag har alldeles för hemska ryggdagar då jag bara vill lägga mig ner och gråta då blir jag sur och irriterad på allt och det känns hopplöst. Jag försöker att bearbeta det eftersom det är ju inte rätt att jag tar ut min "smärta" och frustration på folk i min närhet men det är oerhört svårt! <3

Styrkekram till dig och hoppas det blir bättre med ryggen!

Svar: Tack! Alltid skönt att veta att någon känner igen sig! Kram
Skolios flickan

2014-01-07 @ 16:11:59
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: