Copacabana

Heeeej!! Är lite hög på livet just nu och lite på citodon också men, men... 
Har haft genrep för musikalen och i morgon väntar premiären och jag börjar bli så galet pepp! Det ska bli så roligt :D allt vi kämpat för så länge är äntligen här! Ååå, kan knappt vänta! 
Min rygg värker något otroligt just nu och med en citodon i kroppen ska jag försöka få lite sömn och hoppas på en bättre dag i morgon. Känns så otroligt trist, hoppas ni kände hur otroligt roligt jag tycker att detta är och hur mycket jag vill hålla på med detta. Så att ha denna smärta efter ett genrep funkar bara inte och jag vet verkligen inte vad jag ska göra! Känner mej helt maktlös och..... Äh jag vet inte, maktlös, frustrerad, eller nää ledsen. Det är nog ungefär samma slutsats jag kommer fram till verket gång jag diskuterar ämnet med mig själv, kanske ska sluta med det och diskutera det med någon annan men det känns som om jag gjort det också men ingen liksom förstår hur jag ser det eller det kanske de gör men de vet heller inte vad de ska göra.....
Äh jag bara babblar, som vanligt. Går och lägger mej i stället, i morgon kör vi världens bästa premiär nånsin! 
Puss och god natt! 




Allways Stay strong! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: