Tankar på bussen

När allt är så där......... Bra! Så man är glad hela tiden, aldrig trött fast man går upp tidigt, dansar sju timmar om dagen och är omgiven av fina människor, så landar man på en buss och börjar fundera: är jag glad eller är jag ledsen?!


Har repat Copcabana hela helgen och inser att det kommer bli verkligen huuuur kul som helst, helt klart något av det roligaste jag gjort på scen. Tankarna går då osökt tillbaka till sommaren och tiden på operan, tårarna bränner bakom ögonblicken när jag än en gång inser hur mycket jag saknar dessa människor, stämningen, slottet, föreställningen, ALLT!!
Inser snart att det är glädjetårar och väljer att sakna men ändå se fram emot ett nytt projekt med ett nytt roligt gäng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: