Räcker det inte nu?

Sitter och funderar lite, åter igen på bussen, väldigt vad jag alltid funderar på bussar! 
Jaja..... Just nu funderar jag över att jag har lite brist på inspiration till vad jag ska blogga om. Ni vet ju liksom redan att det står still för tillfället. Sedan jag tog mina senaste DT plåtar på KSS har det inte hänt nåt. Plåtarna befinner sig alltså någonstans mellan KSS och Sahlgrenska, antagligen på Sahlgrenska     Jag funderar allvarligt på att skita i alltihop, strunta i smärtan, leva mitt liv och göra det jag vill istället för att sitta och vänta på undersökningar och prata med läkare i telefon. Nån gång får det vara bra och jag undrar om det inte får vara det snart. 
Jag menar jag lever ju, jag dansar och sjunger, det är ju jag! 
Vem har sagt att detta inte är det nya normala? 

Så ni får jätte gärna komma med förslag på vad ni vill att jag ska skriva om! 

Stay strong! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: