Känns som det snöar!

Små lätta regndroppar faller från himmelen och känns som snö mot benen. 
Min fredag började med att jag försov mej och sedan gick det bara utför! Morgonen blev helt kaos och resten av dagen kände jag mej allmänt depp och trött! 
På kvällen hade jag myskväll med ett gäng kompisar och kände vilken tur det är att jag har så fina vänner som kan få en att glömma alla problem ett tag. 
Efter ett roligt musikalrep igår åkte jag vidare för att träffa min kör från skara och käka middag ock mysa med dem på kvällen, det var super trevligt verkligen :)

Dagens konstaterande: tur att man känner en massa trevliga människor som kan pigga upp en när det behövs som mest, haha :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: