Känner lukten av helg!!

Står inför ett religionsprov idag, känns helt okejj faktiskt :)
Har ni tänkt på att jag alltid skriver okej med två J?!

För efter provet väntar en super rolig helg! Att ta sig dit är liksom målet idag :D
Efter skolan ska jag kasta mej hem och hämta väskan som står redo för att sedan dra, som ledare, på konfirmandläger. Vara där i natt och i morgon för att sedan åka hem och förhoppningsvis hinna titta in till min fina vän Sara som fyller år.
Sova en låååång natt är planen för att sedan gå upp och åka och repa inför en konsert som är senare på söndag kväll.
Brassband igen, så då vet ni ju hur glad jag är!! :D
Fullspäckat schema men hur kul är det inte?!

Hoppas ni också står inför en grym helg som ligger och väntar på er efter denna fredag :)

Stay strong!
Kram Julia


Kommentarer
Postat av: Caroline Erlandsson

Hej Julia!

Jag har bara en liten fråga om du hade kunnat tänka dig gästblogga i min blogg? Vill gärna lyfta fram fler än att bara prata om mig själv helatiden och känner att du har något att ge andra som läser min blogg.

Inget jätte avancerat men eftersom min blogg bygger på tillsammans är vi starkare handlar de om gemenskapen att vi alla kämpar på ett eller annat sätt tillsammans och hoppas du vill vara en del av de och kan tänka dig dela med dig. Hör gärna av dig om du är på så berättar jag mer hur jag hade tänkt osv. Håller tummarna!

Kram Caroline

Svar: Hej Caroline!Vad roligt att du frågar, det gör jag jätte gärna :)
Hur gör jag?!
Kram!
Skolios flickan

2013-10-20 @ 18:44:15
URL: http://carolinemartina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: