Jag är här!

Har dåligt samvete och allt i den stilen....... Tänker inte ens börja dra alla dåliga ursäkter om mycket i skolan och dålig inspiration, inte okejj bara!
Men okejj, nu är jag här :)
Jag har legat sjuk i veckan men är tillbaka i skolan idag, käkar antibiotika igen och börjar bli seriöst orolig över att jag ska bli resistent allstå! Jaja...
Fick en fråga här för någon månad sedan om jag ville gästblogga på en annan skoliosblogg vilket jag så klart ville. Har fått prioritera skolan då jag har haft stört mycket plugg och det börjar dra ihop sig till adventskonserter, lucia och julkonserter och sedan premiär av musikalen :D Har räknat till att jag kommer att gå tio luciatåg i år vilket nog är något slags rekord för mej, men det ska bli så kul :)
Men håll utkik, kommer att skriva här när mitt inlägg publiceras på Carolines blogg så att ni kan gå in på hennes fina blogg och kika!
Ha det bra hörrni, Stay Strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: