Musikal yra!

Nu sitter vi äntligen på tåget på väg mot Stockholm och Ola Salo. Okejj jag tjatar rätt mycket om honom men han är bra!
I alla fall, vi är ett väldigt taggat gäng på 12 ungdomar som sitter på tåget. Några duktiga pluggar och andra sitter bara och skrattar! ;)
När man sett nåt riktigt bra, som sist tex, tycker jag man kan känna sig nästan sjuk. Eller som det också kallas starstrucked ;) haha!!
Vi ska sova på ett vandrarhem i gamla stan och i morgon ska vi hinna med lite shopping också :) En riktig toppen mys helg helt enkelt!

Hade en sjukt jobbig dag i torsdags. Vaknade med yrsel vilket jag gör ibland, antagligen pga. ryggen. Vaknar med det på morgonen och sedan går det inte över förrän jag somnar igen. Hade nationellt prov i engelska på morgonen och sedan fick pappa rycka ut och hämta mej för det snurrade så jag mådde illa. Somnade två timmar och sedan var det bättre. Igår var det helt bra igen. Tror ni inte att jag vaknade med samma sak i morse, dagen jag ska till Sthlm och det är som minst passande :( aja, käkade frukost och tog mej iväg i alla fall. Tog åksjuk tabletter så nu känns det bättre. Hoppas bara jag slipper det värsta över dagen!

Lite snurriga kramar idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: