Fun!

ÅÅh.... Äntligen fredag!! Äh, så skriver alla så hag tänker gå ifrån det. 
Vaknade faktiskt ovanligt possitiv till denna dag och klippte raskt av min svarta lånkläning så att det blev en kjol och ett linne istället, mycket bättre!! ;)
Typ bara musiklektioner idag, lite rep med kvartetten och sedan film mys och avslutning med kören :)
 
Imorgon bär det av till Göteborg för min del. Ska kolla på faster som springer Göteborgsvarvet och sedan ska jag träffa min fina kompis Julia Sundström också! Äntligen blir det av att jag ska sova hos henne :D
På söndagen smäller det för min del, även om det inte är lika långt som det "riktiga" varvet så är mitt lopp 5,1 km och det känns alldeles lagom att börja med. Det finns rekord som ska slås och det finns mycket vilja och kämparglöd!
 
Detta känns lite som någon slags revanch, typ. Jag klarar detta nu, jag är tillräkcligt stark och det känns som ett riktigt framsteg
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: