The End!

Projektet är över och det känns tomt i bröstet!! Men jag har världens finaste minnen som jag kommer leva på länge. Saknar alla fina, underbara esteter som gjorde dessa tre veckor så fantastiska! :D jag är SÅ glad att jag har fått träffa er alla!
I går tog jag en ganska spontan tripp till Tidaholm sådär på kvällen. Sov hos min allra finaste My! Och nu sitter jag ich väntar på bussen för att åka till banken. Det är nämligen sådant man måste göra när man är vuxen. Åka på ekonomisk rådgivning. Minst 10(0) vuxen poäng till mej!! ;)
I eftermiddag ska jag mysa hos min farmor. Åt ni våfflor igår föresten? Det hoppas jag. Det gjorde jag, två gånger! Är det våffeldag så är det!
Världens STÖRSTA grattis till finaste Julia Sundström som fyller år idag!! GRATTIS ❤️



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Du är så fin! TAAACK <3

2013-03-26 @ 17:18:26
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: