Rubriken ska inte avslöja allt, så LÄS!! ;)

Nu ska jag säga en sjuk sak!!
Jag gick upp kl 6 i morse, trots studiedag, hade sovit lite halv taskigt men kunde inte hitta ens ett litet spår av trötthet. Klev på bussen mot Skövde halv åtta. Kl 8:00 var jag på trafikverket och en och en halv timma senare gick jag ut på gatan med tårarna rinnande ner för kinderna.
Jag fick godkänt på teoriprovet!
Hon som skrev ut resultatlappen måste trott att jag var helt galen. Stod där och grinade över ett godkänt prov ;) hehe
Gick till trafikskolan, körde min sista lektion med Markus (min jätte bra lärare) åkte till trafikverket igen, fick en inspektör i passagerarsätet, körde en sväng sedan sa han
- ditt körprov är godkänt!!!
Jag har KÖRKORT! :D
Känslan är helt obeskrivlig men jag är såååå glad! :)
Massa tack till Markus som har lärt mej så himla mycket och alltid trott på mej när jag själv inte gjort det! Kändes nästan lite hemskt faktiskt. Men jag får väll ta bilen och hälsa på någon gång ;)
Väl hemma igen tog jag och syrran raskt pappas bil och tog en premiär tur till närmaste affär och köpte cider för att fira ;)

Var hos min sjukgymnast idag och fick lite nya övningar, men det pratar vi om en annan dag :)



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh jag säger det igen, du är så himla braaaaa <3

Svar: Taaaaack!!! Vi ses snart <3
Skolios flickan

2013-03-12 @ 17:13:17
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: