Projekt dag 3 #projektlovelovelove

Heej!
Förlåt att jag inte skrivit nåt om dag ett och två men det har helt enkelt varit för underbart och jag har varit för trött för att hinna tänka! Tänkte i måndags att jag skulle gå och träna men efter rep heeeela dagen + dansrep här hemma bytte jag tvärt åsikt, satte mej i soffan och somnade sådär strax före nio framför breaking dawn part 2. Eftersom den filmen är så mega bra förstår ni nog hur trött jag var när jag lyckades somna till den ;)
Meeeen... Vi har så fruktansvärt roligt så det är värt all trötthet och träningsvärk i hela världen :D det är så här jag vill leva mitt liv!! Detta och endast detta vill jag göra i framtiden <3
Skrattar och ler både inombords och utanpå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: