PREMIÄR!!

Ååh!! Har haft världens underbaraste dag!! :D värmde upp nerverna lite med att köra första akten för eleverna på kavelbrogymnasiet. Trevlig publik måste jag säga! Nu ikväll hade vi den riktiga premiären av vår show
LOVE LOVE LOVE-det femte elementet ❤️ jag är så överlyckligt glad att jag går på musikgymnasiet i Skövde och får chansen att göra detta! Kan inte beskriva känslan jag har i magen, bröstet, huvet..... Överallt just nu!! GLÄDJE till 1000%
Måste också säga att jag är så glad att jag får ha mina underbara lärare som ger oss chansen till detta och delar med sig av sina kunskaper och är så tålmodiga med oss 90 ungdomar som springer omkring och är höga på livet! ;)

Haha måste bara säga att jag fick ett annat lugnande besked idag. Ska kanske först berätta att jag har så förbannat (ursäkta språket) ont i ryggen. En ny liksom stickande smärta som kan bli helt outhärdlig!! Var iaf på vårdcentralen och tog blodprover idag, inga tecken på infektion vilket vi var lite rädda för. Känns så skönt, verkligen en sten som föll från axlarna. Det är ingen akut fara iaf. Det gör fortfarande ont men ska prata med Sahlgrenska i morgon så får vi se hur de vill gå vidare med det hela.
Tar citodon nu när vi kör föreställningar så jag slipper ha ont med biverkningarna att jag blir lite snurrig och vimsig istället vilket är myyycket bättre ;)

På det hela taget en MYCKET bra dag!!
(Självklart raderade jag alla bilder på mej med mitt fina smink för jag tyckte de blev fula, lovar att ta nya i morgon) ;)

KRAM!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: