Drömmer om framtiden

Rusade i 110 km/h från projektrepet till stationen, mötte min familj som stod och hoppade, de tyckte nämligen att det var lite sent att komma 4 min innan tåget skulle gå, tyckte inte jag ;) hehe
Måste få ut så mycket som möjligt av livet!
Hoppade på tåget med slutstation Stockholm, eller om man vill tro konduktören, Alingsås. Strax innan ankomsten till Sthlm ropar de nämligen i högtalarna: vi ankommer strax till Alingsås vilket är tågets slutstation..... Hoppsan!
Hur som helst var det till Stockholms soliga gator som välkomnade oss när vi klev av tåget ;)

Åt god middag på en fin restaurang och sedan var det äntligen dags för 18-års presenten jag längtat så mycket efter: se Jesus Christ Superstar på Göta Lejon.
Är fortfarande helt mållös! Känner mej sådär tom som man gör när man sett något riktigt bra för att man är så full av känslor och beundran att man inte vet vart man ska ta vägen!
Fruktansvärt, sjukt, helt otroligt bra!
Ola Salo, vet inte vad jag ska säga! Han kommer in på scenen och man är helt trollbunden tills sista tonen, eller jag är det fortfarande faktiskt.
Rösten, utseendet, scennärvaron, det är något med honom som gör att man fylls av magi och blir helt......K....Ä....R....

Sitter på tåget hem, googlar Ola Salo och drömmer om framtiden........
På musikalscenen!



Kommentarer
Postat av: linda

Åh Ola Salo är underbar! :D

2013-03-11 @ 13:43:53
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: