ÄLSKA projektet!!

Shit!! Har repat projekt heeeela veckan. Fick komma in på teatern i tisdags och börja repa på scenen med ljud och ljus! Kan inte med ord beskriva hur roligt vi har det varje dag! Jag är så över glad att jag får gå på musikgymnasiet i Skövde! :D
På onsdag är det premiär sedan kör vi två föreställningar onsdag och torsdag och sista på fredag kväll. Kommer kännas så tomt när allt är slut, men jag kommer kunna leva på minnena länge!
Det är sån härlig stämning, alla samarbetar, gör sitt yttersta och lever sin dröm. Det är ju detta vi alla vill göra, det vi har gemensamt.

Hoppades på många bra ryggdagar, det har väll inte slagit in så där värst mycket. Har såå ont ibland, kanske framförallt när jag rört mycket på mej. Men jag har sagt det tusen gånger förut jag låter inte ryggen stoppa mej från att vara den jag är (den är en del av den jag är) eller från att göra det jag vill så länge det inte kan vara farligt för den på något sätt.
Jag tänker ibland att jag är rädd för att bli en soffpotatis för att jag har så ont, för att jag en dag kommer att tröttna på smärtan och inte orka gå ur sängen. Jag menar just nu finns inte det på världskartan men ibland blir jag orolig....
Men jag tänker inte ge upp! Aldrig!!

För övrigt håller jag på att färga håret just nu. Lite rödare toner igen

Hoppas ni har det fint!
Kämpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: