Midsommar

Heej!!
Vilket underbart väder det har varit från och till denna vecka! Helt seriöst alltså, i torsdags var det typ trettio grader här och jag låg ute hela dagen! Hur skönt?!
Dessutom hade mina skruvar bestämt sig för att punktera mina lungor, liksom bakifrån. Mindre skönt!!
Jag låg ner i princip hela dagen och väntade på bättre tider.
När jag har "dåliga rygg dagar" får jag känselbortfall på magen, hur konstigt?! Jag har alltid en liten fläck till vänster om naveln men när jag har mycket ont blir den liksom större och det börjar klia under huden sådär så man inte kan klia eftersom man inte har nån känsel i huden. Har haft så på ryggen sedan operation 1 men......

Min midsommar innehöll sol, moln, kompisar, tillverkning av kransar, grill, skyfall, spel, skratt, sång och plockning av sju sorters blommor och hoppning över ett och samma staket sju gånger på olika ställen ;) haha. Så drömde jag inte om min blivande prins heller!

Hoppas ni hade en fin midsommar afton! Nu ska jag kila upp ur sängen och fira min syrra som fyller år!
Kramizar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: