Livet som älva

Livet som älva...... Började med en tidig måndag morgon på gymmet och fortsatte med att vi fick träffa hela ensemblen som är med och sätter upp
"En midsommarnattsdröm" på Läckö Slott i sommar. Så nu när man är anställd på läckö och officiellt är älvan "Spindelväv" är det repetitioner tio timmar om dagen som gäller!
Räknade i natt ut att jag är hemma tio timmar om dygnet, sover åtta av dom och repar eller kör bil de resterande fjorton timmarna!
Förstår ni att jag har hamnat i himmelen och fått världens mest underbara och mest lärorika sommarjobb man kan tänka sig.
Provade min kostym idag.
Om man någonsin sett något coolare?? NEJ!!
Bild bevis kommer, jag lovar för livet som älva har bara börjat och jag går på moln!

Kramar från lilla spindelväv!



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh så kul!!

Svar: så sjukt!! kom hit och kolla!! :D
Skolios flickan

2013-06-27 @ 00:38:15
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Jessika

Det är galet hur fin du är!!!
Livet rullar på alldeles för snabbt.. jag saknar dig så mycket och ber om ursäkt för att jag är usel på att hålla kontakten... men oavsett det går dagar eller månader så vill jag att du ska veta hur bra du är och hur glad jag är att jag fått lära känna dig och ha dig som vän! <3

Svar: Saknar dej också, jag är inte så grym på att hålla kontakten heller precis. Men om det går kanske vi kan ses när jag har slutat jobba i slutet av sommaren :D Är jätte glad att jag fått lära känna dej också!
Massa Kramar <3
Skolios flickan

2013-07-05 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: