Tiden går fort......För fort!

Mer än hälften har gått nu och om en vecka gör vi sista föreställningen. Det är slutsålt varje dag och jag kan nästa inte fatta att det går så bra!
Tiden har gått så fort, två veckor har sprungit förbi..... men jag antar att tiden går fort när man har roligt :)
Vi har också hunnit med att drabbas av någon slags "älvsjukdom" flera av oss, jag är inräknad, har varit hostiga och hesa, inte alls kul. Men vi lever ju ganska nära varandra för tillfället så jag antar att blir en sjuk så blir alla det. Men de flesta mår bättre och i går gjorde vi en av de bästa föreställningarna.
Jag hade många kända människor i publiken bla. min fina vän Sara och hennes familj. Flera andra som jag käner dök också upp utan att jag visste att de skulle komma, kul kul! :D

Idag är det llite mulet väder här så det blir nog att sitta inne och mysa. P.g.a. mitt lilla virus har jag varit lite försiktig med träningen under den senaste veckan och ska nog vara det ett tag till, det vore ju så trist om det kom tillbaka till sista veckan!

Ha en super fin dag and stay strong!
Kramar Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: