Klockan slog tolv, vad hände?

Nu är det officiellt min födelsedag, hoppas jag inte är vaken nu!! (inlägget är tidsinställt)
Okejj, det ska bli mycket spännande att vakna om några timmar, som alltid när det är födelse dag. känns speciellt men alla jag känner som fylla 18 säger att man inte känner någon större skillnad, utom att man faktiskt är myndig.
Nu när jag ligger här och mina föräldrar frågar hur det känns att fylla 18 i morgon känner jag mej lätt orolig, jag är inte redo att bli vuxen!! (Eller jo egentligen, detta är bara någon sorts 18 års kris!)
Jag klarar mej själv det vet jag men jag vill att mamma ska kunna vara där och ta hand om mej när allt bara är jobbigt,
Tur att jag ska bo kvar hemma tills jag gått ut gymnasiet, d.v.s i minst ett och ett halvt år till ;)

Puss och kram skumbanan för när jag vaknar fyller jag 18!!
GODNATT :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: