Känner mej busig idag, vill ha en busig rubrik men kommer inte på nån. Hjälp!

hmm....... HEJ!!! :D
Jag började skriva på ett inlägg i morse men jag kom inte särskillt långt så jag la ner det. Nu har det gått en hel dag sedan dess och jag har upplevt sååå mycket fantastiskt som ni ska få ta del av!! .......... Eller inte, eller jo, det har varit en ganska bra dag :)
Har varit på ett strålande hummör sedan min körlektion, det gick riktigt bra, min körlärare var så nöjd med mej! 
Det är välldigt kul att känna faktiskt, att han är nöjd med hur jag kör och tycker att jag har lärt mej mycket och ganska snart är mogen att köra själv.
 
Gått i skolan, kommit hem med löftet att plugga duktigt hela eftermiddagen. Nu sitter jag här och spelar candy crush ;) Nää, men seriöst så har jag faktiskt skrivit en debatt artikel, provat en drink och en dessert till middagen på fredag som jag ska ha av den anledningen att jag känner någon som fyller 18 inom en snar framtid ;)
Kan inte annat än säga att jag längtar!
 
18 år "shiiit, vad gammalt tänker ni nu!" eller hur :P ?? Det är ju nu mitt liv på egenhand verkligen börjar!
Visst jag kommer att bo kvar hemma i minst ett och ett halvt år till eftersom jag bara går i tvåan än pch det är faktiskt skönt. Men lagligt sett har jag ansvar för mej själv, lagligt sett är jag inte bunden till mina föräldrar. Som mamma sa: Du kan ju gå och gifta dej på torsdag Julia! Och,jaa men med vem då hade du tänkt?? 

Nä, nu ska jag kolla till efterrätten och ta några läskande bilder som jag ska lägga upp här sedan så ni kan sitta och titta på dem medans jag äter upp dem ;)
Nä men vilket elakt inlägg det blev idag, ska vara snällare i framtiden, jag lovar! 
Ha det bäst, kram!
Hej då!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: