Jan. 22, 2013

Idag är en dag som kallas tisdag.
Min morgon började fint, gick upp tidigt och värmde upp rösten :) kändes bra!
Åt frukost. Skulle till bussen men det tog emot att åka till skolan idag ska jag säga. Men nu sitter jag här iaf bredvid My som slickar mej kärleksfullt i örat. <3

Igår bokade jag och mamma resa till Norrland :) det ska bli såååå kul.
Jag vet att alla åker till varmare breddgrader och visst det är skönt. Men tänk fjällen, inte skidåkninsfjäll nu utan fjällen. Norrland. Skoter åkning.
En fridfull lite by. Inga stora vägar, bara luften, snön och kylan. Skoterturer varje dag när man blåser rent hjärnan och kan släppa alla bekymmer! Aa säga vad man vill men det är underbart i Norrland under vintern :) man gör nåt av den där. Här klagar man när det är -10 där tar man på sig kläder och åker skidor, skoter osv. Jag längtar :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: