Confused but happy

Haft riktigt mycket efter nyår! Kör spotlights på musikalen cats som sätts upp i Skövdestadsteater just nu och vi hade premiär i går så det har varit mycket jobb med det! Men igår var det dags och det gick jätte bra för alla :) det var skönt, luften riktigt vibrerade innan, nästan så man kunde ta på spänningen och nervositeten. Efteråt går liksom andan ur en och man blir bara såååå trött, men då väntar premiär fest ;) haha! Lyckad kväll!
På tisdag börjar skolan men jag ska till Sahlgrenska för "tvåmånaders" kontrollen med röntgen och allt. Såret har iaf läkt nu även om det är skört.
På senare tid har jag haft en så konstig känsla när jag tänkt på att min näst sista kontroll är på tisdag. Sedan är det bara en kvar, sedan skrivs jag liksom ut, för evigt, typ. Och visst det är bra och det är bra och vad jag vill. Men det känns konstigt, att inte träffa per mer, att han inte kommer kolla så allt är bra. Jag kände nog såhär efter förra operationen också men på något sätt visste jag att ja skulle komma tillbaka. Tanken som far genom huvudet är iaf tacksamhet kanske. Eller jag vet inte riktigt, kan inte sätta fingret på det. De har hjälpt mej så mycket och varit så snälla! Hmm, jag återkommer när jag vet vad jag känner. Ha det bra!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: