Två brustna hjärtan

Har haft världens finaste dag i Göteborg med Julia :) började med bio, ego, jätte fin film faktiskt! Absolut värd att se. Sedan drog vi ut till Frölunda torg och efter en intressant spårvagnstur kom vi äntligen fram. Julia har en så fin rosa tröja med ett hjärta i ryggen. Med ärret ser det brustet ut! Köpte en jag med så ska vi gå runt i skolan, stolta över våra ärr!! Sedan köpte vi sushi vilket jag bara ätit en gång tidigare. Vi blev utslängda från restaurangen eftersom de skulle stänga så vi fick ta med maten. Vi åkte till nordstan och smet in på serveringen utanför McDonalds för att äta vår sushi, vi började torka av bordet som var allmänt grisigt men sedan kom en som jobbade där och vi var tvungna att fly. Han trodde då att vi hade ätit och som de ordentliga flickor vi är satt och torkade av bordet efter oss! I ett galet fnissanfall gick vi till centralen för att äntligen få äta. Vi satte oss på en bänk och öppnade påsen och fick se att där fanns bara pinnar att äta med. Kunde vi det? NEJ! Så pressbyrån fick bidra med plast skedar. Där satt vi på Centralstationen och åt sushi med plastskedar medan japanerna på bänken bredvid höll på att dö av fniss!

Nu sitter jag på tåget nöjd med dagen och glad över att jag har en så fin vän! Har sagt det förut men säger det igen: är så glad att jag fick träffa dej som förstår så bra och också vill diskutera ryggar timma ut och timma in! Men vi har faktiskt gjort framsteg idag och pratat om annat också ;)

Puss och kram <3



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Tack underbara du för dagen! Du är bra <3

2013-02-03 @ 20:39:00
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: