Ullared Läckö Stockholm Göteborg

Hej!
Sitter på ett tåg på väg upp till Stockholm för att spendera de sista dagarna på sommarlovet där med mamma. Ska bli så kul!! Vi ska shoppa, gå på fotografiska, ABBA-museet och bara ha det grymt! :D

Sedan operan slutade har jag faktiskt varit ledig. Så jag har låtit bloggen vila lite, men nu är rutinerna snart tillbaka :)
De första dagarna var jag lite halvt deppig, det kändes så TOMT!
Det gör det fortfarande och jag längtat verkligen tillbaka! Men jag får inse att det är över nu, midsommarnattsdrömen finns kvar som underbara minnen och en sjuk erfarenhet i mej som jag kommer ta med mej resten av livet :)

I tisdags skulle jag och min syrra åka till Ullared. Jag körde, vi hade skrivit ut en karta och allt gick jätte bra tills vi kom till Ulricehamn. Där var vi rätt lost i ca en timma.
Precis när vi tillslut svänger in på parkeringen vid gekås ringer Per!
(En timma innan bestämd tid)
Efter lite beskrivning av att, ja, smärtan är fortfarande kvar och ,nej, jag vill inte ha den där så beställde han en DT som kommer göras i Skövde så snart som möjligt.
Kändes som det bästa som kunde hända i nuläget, så får vi se hur det ser ut och vad som händer sedan. Per ville inte gå in och korrigera mer utan ville i så fall plocka bort rubbet. Då säger jag att det kan han fetglömma!!
Jag VILL INTE!

Stay strong!
Puss och kram Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: