Liseberg!!

Har haft en underbar dag på Liseberg idag med min finaste Julia Sundström! Vi har inte hunnit ses på hela sommaren eftersom vi båda jobbat typ.... eh jämt!
Så det var verkligen roligt att se dej!! :) har saknat vårt eviga ryggtjat som ärligt talar skulle kunna hålla på hur länge som helst! ;) men det är så skönt att få prata av sig ibland! <3

Har varit så modig idag!!
Först testade jag uppskjutet, vilket jag aldrig gjort förr, mycket positivt måste jag säga! Sedan testade jag höjdskräcken, även den rolig. Sedan när vi ändå var igång tog vi atmosphere också! Den va så rolig att vi åkte den två gånger till!! Säger bara det: stolt över mej själv ;)
Nu sitter jag på tåget hem och det känns som om jag liksom lättar i sätet ibland, underbart!

I morgon börjar skolan på allvar, ska bli skönt det också att få igång lite rutiner :)
Första veckan gjorde vi inte mycket, lärde känna de nya ettorna och jag har även passar på att vara riktigt dunder förkyld!
Hoppas ni sluppit förkylningar så här långt :)
Stay strong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: