Livet julia, livet!

åhh, hej hej Bloggen! :)
åhh, men hej Julia! Vad kul att du har tid för mej en stund idag i ditt annars så hektiska liv, eller har du ens något liv?

Oooookejj här sitter jag och pratar med mej själv! Men frågan är om jag har nåt liv? haha jo då det har jag allt!
Ett välldigt levande och välfyllt sådant bara så ibland blir det inte mycket tid över till annat.
Har pluggat Svenska denna veckan när jag inte har övat sång, piano, fiol eller tränat så klart ;)
Eh, ja det är så mitt liv ser ut för närvarande. Tempot har gått i, ja säg sådär 110 km/h sedan innan påsklovet. Har min HELT lediga helg denna veckan. Inte en konsert så långt ögat kan nå. TRÅKIGT!
Meeeeen, jag har ju några prov som jag alltid kan plugga till. Tur att jag har skolan så jag inte behöver sitta sysslolös om kvällarna!

Okejj, nu har jag drivit nog! I morgon kväll ska jag faktiskt hem till Sofia för film och taco myys!!
Ha en fin start på helgen hörrni så hörs vi när livet tillåter ;)

(Kör en lite halvgammal bild på det också som får mig att sakna luggen ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: