Ledig! Eller nää varför då?

Har haft min första lediga helg på jäääätte länge så jag har eeehhh.....
Tränat, shoppat med mamma, träffat Sofia, varit i Göteborg, haft myskväll med syrran, shoppat med mig själv och varit på dansuppvisning.
Juste, ledig var det ja!
Jaja, blev en bra helg iallafall.
När jag ändå var i Göteborg passade jag på att "råka" stöta på Julia när hon kom in till stan med sitt jobb innan jag tog tåget hem. Vi han prata i sådär fem minuter och krama om varandra innan jag var tvungen att springa till tåget.
Vi han iallafall se varandra! :)
Tränade en del förra veckan och tänker göra det i veckan också. Det känns helt Okejj i ryggen ändå, eller så håller det på att bli som med den smärtan som jag "opererade bort" att jag lär mig att leva med det och vänjer mig vid konstant smärta.
Ska skriva ett inlägg nån dag med tips på några övningar som jag tycker går bra att göra utan att få ont.
Ni får också jätte gärna dela med er om ni har tips på några övningar man kan göra antingen som sjukgymnastik eller träning för någon annan del av kroppen än just ryggen :)
Nu är det dags för skola!

Kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: