Kunde inte haft en mycket bättre helg :D

Nu ska jag skriva ett inlägg till min underbara kör!! :D
Denna helgen har vi haft förmånen att få sjunga med ett gäng skönsjungande killar vilket vi annars inte brukar göra. Super kul, ni är bra!! :D
Vi har haft två konserter i helgen, båda fullsatta och det kunde inte gått mycket bättre, eller vad säger ni?! ;)

Ni är så trevliga och roliga att umgås och sjunga med och ni ska bara veta hur glad jag är att jag går i just våran kör! :)
Ni är inte bara roliga och bra på att sjunga ni har funnits med under hela resan och stöttat och hjälpt till på alla sätt ni kunnat. Det betyder MASSOR!! Ville bara att ni skulle veta det!
Massa kramisar till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: