Två år!?

I morgon börjar den kanske allra mysigaste högtiden på hela året, advent. Ah okej tillsammans med jul då!
Börjar med en adventsmorgon där jag ska sjunga solo med ettans kör. Ska bli jätte kul och mysigt och jag längtar! På kvällen ska jag baka de obligatoriska pepparkakorna och lussebullarna med familjen. På lördag kör vi välgörenhets konsert i Skövde med Mikael Jackson låtar och ett riktigt bra band :) själva första advent börjar jag med Tidaholm kör på en adventsgudstjänst. På kvällen blir det den roligaste konserten på hela året med min kör i skara, nämligen adventskonserten i domkyrkan med alla körer och orkester. Kan nog inte längta mer än jag gör faktiskt :) nu kör vi!!!

Idag är det exakt två år sedan jag opererades första gången. Förra året var jag väldigt känslosam denna dag. Alla känslor kom över mej samtidigt och jag grät i princip hela dagen. Idag känns det bättre. Det kan bero på att i morgon är det 4 veckor sedan min andra operation :) det läker bra nu tror jag ;) och jag har massa kul framför mej. Var orolig innan att jag skulle tvingas missa massa roliga saker som advent och lucia. Nu är jag här och har mer framför mej än på länge. Så när jag står där och sjunger med kören eller själv slår tanken mej att jag är där, tillbaka, och jag blir så glad att jag skulle kunna gråta!

Puss!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: