My life would suck without you <3

hmm, kom nyss på att jag inte skrivit om slutet av veckan på sjukhuset.
Jag blev ju så klart piggare och piggare för varje dag som gick. Jag tog bort mina morfin pumpar på lördagen, vilket var en otroligt läskig känsla. Man kände liksom inne i kroppen hur de drogs ut. När jag slutat gå på rent morfin och börjat med morfin tabletter istället blev jag piggare och inte så "suddig" i huvudet. Min pappa, syster och bästa kompis var nere och hälsade på på lördagen. Jag och min syster hade innan jag åkte till sjukhuset gjort en överenskommelse: Hon skulle komma på lördagen och vid det laget skulle jag ha tröttnat rejält på sjukhusmaten. Så hon skulle ta med sig något gott till mig, typ pizza kanske. Hehe det var vad vi trodde. Jag mins att mamma köpte bullar och att allihopa satt på mitt lilla rum och fikade. Jag smakade ett litet hörn av en bulle, sedan gick det inte mer. Socker gjorde mig så otroligt illamående. Så alla fikade utom jag. Jag och min bästa kompis (Sara) var på mitt rum och pratade lite om vardagliga saker, vilket var ganska skönt mitt i allt. När eftermiddagen kom och jag blev allt tröttare orkade jag tillslut inte hålla ögonen öppna längre. Där ligger jag i min säng med Sara vid min sida som stryker mig över håret tills jag somnar. Sedan sitter hon där vid min sida tills jag vaknar igen när det är dags för henne att gå.
Detta visar vilken fin människa och vän du är! Du har alltid funnits för mig, jag är så glad att du är du och att du vill vara just min vän! Tack! <3
Fina vän<3


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh vad fint gjort av henne! :)

2012-03-11 @ 13:18:18
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh fining, du är bäst, glöm aldrig det! <3

2012-03-12 @ 20:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: