Nothing can stop us now!

Imorgon är det nyårsafton, fast det visste ni säkert redan. Jag ska iaf ha middag hemma och vi ska förbereda lite snart. (Mest för att jag är så otroligt rastlös denna dag och inte har något bättre för mej).
Juste, jag var på vc i torsdags och la om såret och det såg bättre ut. Det hade vuxit hud över nästa hela nu så det är bara pyttelite kvar vilket känns jätte bra! En vecka och två dagar tills jag ska visa det för per och göra en hel undersökning som man gör två månader efter operationen med röntgen och allt. Ska bli kul och se om man kan se skillnad ( om jag får göra DT röntgen förstås) de vanliga bilderna har ju aldrig visat något konstigt. Så jag hoppas på det :)
Nyår iaf. Känns skönt när ett nytt år börjar. Man får liksom en ny start och ett nytt fräscht år börjar som man har helt i sina egna händer. Jag ska göra mitt 2013 till ett riktigt bra år! Du också hoppas jag ;)
Hoppas att 2013 blir ett bra "ryggår" för oss alla med skolios! Utan allt för mycket smärta och problem. Massa lycka till till alla som ska opereras under året! Och själva kan vi titta tillbaka på vårt 2012 och se att vi faktiskt gjort fantastiska framsteg trotts våra ryggar!
Jag har:
Åkt skidor för första gången efter operationen.
Börjat dansa
Cyklat terräng
Sjungit massa
Spelat teater
Haft världensbästa sommar på Ica
(Förhoppningsvis) blivit av med smärtan jag haft länge i ryggen.
Och massa andra saker att se tillbaka på och vara glad över!
Visst har det funnits dåliga och jobbiga stunder också:
Mycket smärta
Ny operation
Ny konvalescens tid

De positiva sakerna är fler trotts smärta! Vi kan om vi vill! Vi är starka och låter inget hindra oss, vi gör det som är bra för oss och våra ryggar och vi lär oss att leva våra liv med skolios. Vi är starka, vi har nåt gemensamt och vi stöttar varandra!!

Ha en underbar nyårsafton och en underbar start på ett nytt super år!
Bamse kramar!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: