Myysjul! <3

Haft myskväll med några tjejer från min klass. Vi har lekt julklappslekar, ätit tacos, bastat (dock inte jag), spelar spel och sjungit så klart, eftersom vi är esteter ;) riktigt mysigt måste jag säga. Jag får inte basta men jag fick hedersuppdraget att vara paparazzi så jag är glad ändå :) vi spelade alias och det var längesedan jag skrattade så mycket! Mysjul hemma hos My, fyndigt måste jag säga ;)
Annars har jag och min syrra för övrigt köpt julklappar i dag. Hon försov sig i morse vilket betyder att hon iaf sover i korsetten nu :) det kommer gå så bra för henne men jag minns hur det var, det tog ett tag att vänja sig.
Nä nu ska jag sova för i morgon väntar mer julklapps shopping.
God natt där ute i världen!



Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas verkligen att det går bra för din syster! :)

kram!

2012-12-23 @ 16:42:36
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: