Punkt för punkt prickas av på listan

Livet går verkligen i ett just nu!! Sista veckorna i trean är rätt tuffa alltså. Var ledig förra måndagen men lyckades ändå ha sju prov/inlämningar, på en vecka minus en dag! Är det ens lagligt?! Aja, tog mej igenom det i allafall med ett bra resultat tror jag. Första maraton veckan avklarad, andra bara på börjad. Kan ju avslöja att på fredag är jag "klar" med ALLT plugg på gymnasiet. Har bara två konserter kvar då ;) haha, det är ju inget. Har varit en kort dag i skolan idag så har hunnit springa, plugga och spendera tid med min fina pojkvän. Nu har min katt bestämt att vi ska titta på hockey med pappa så att hon kan sitta i mitt knä medan åskan går. 

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: