Klasskonsert

För ganska exakt ett år sedan hade min klass en klasskonsert. Jag minns ingenting av den! Jag hade varit hemma från sjukhuset i ungefär en vecka och var så fullproppad med smärtstillande så jag var nog helt borta. Jag minns sånt som folk har berättat för mej men jag har nästan inga egna minnen! Inte ens den låten jag sjöng solo på minns jag, snacka om drogad! 
Idag, ett år senare, har vi haft en underbar klasskonsert och jag minns alltihop och jag kommer att vilja minnas det länge för det var underbart kul! 
Ni är bra! 
Ligger för tillfället däckad i sängen av trötthet så jag ska nog stänga ögonen nu. Vi hörs hörrni. 
Tills dess, Stay strong! 
Kramisar Julia 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: