Jag är stor nu

Hej!! :D
Förra söndagen spran jag ju MellanGöteborgsvarvet. Julia var med och hejjade och det var riktigt roligt. Satte nytt personbästa med hela 6 minuter så nästa år klämmer jag det riktiga Göteborgsvarvet :) När jag kom i mål kände jag att jag var riktigt på banan igen. Det var mitt första riktiga lopp och jag klarade av det utan att ryggen skrek allt för mycket så jag var både glad och stolt när vi gick därifrån :D 
 
Denna veckan har varit ganska crazy skulle man kunna säga. I tisdags hade jag terminsredovisning i sång, har säkert berättat om det förut, men man sjunger några sånger för att visa lärarna vad man lärt sig under terminen kan man säga. Sedan hade vi en körkonsert på kvällen där jag fick kasta mig in och ta ett solo för en tjej som blivit sjuk. 
I onsdags hade vi utspark för våra estet treor. Välldigt roligt att se dem leka pinsama lekar måste jag säga ;) 
I torsdags hade vi fyra och en halv timmars nationella prov i matte, ehhh kul........
Sedan var jag så trött så jag kände mig som Betti Spagetti ;) 
I går fick vi äntligen helg så då passade vi på att ha lite grillmys med klassen :) 
Idag har jag repat med mitt sommarjobb, har antagligen berättat om det också, ska jobba på en opera och jag lovar att ni ska få se massa bilder. Jag har sett skisserna på kostymerna i dag och dem kommer att bli riktigt häftiga!
 
Till veckan har vi två konserter och jag har tre inlämningar sedan kan jag nog känna mig ganska klar med tvåan, det kallar jag helt sjukt och kan överhuvudtaget inte fatta hur jag blev stor så snabbt! 
Nu är jag stor och när man blev ska man veta vad man vill göra i sitt liv. 
Så det är alltså nu jag ska veta det........
 
Hoppas ni har det fint :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: