Show me your body

Ni som har läst den här bloggen ett tag vet att jag älskar att träna.
Idag har jag åkt längdskidor precis som igår och dagen innan det ;)
Att köra så att musklerna skakar av utmattning efteråt kan vara något av det bästa som finns, känna att man är stark. Tävla mot sina egna rekord, höra musikens dunkande pepp i högtalarna och orka bara ett varv, en kilometer till.
Få en stark kropp som orkar med och dessutom är snygg ;)
Man får energi och blir så glad, man känner sig bra!

Just nu är det hård träning på kondition och styrka inför projektet som börjar om en vecka, kan någon förstå det?? EN VECKA?!
Ni ska få se ett musikaliskt projekt växa fram tillsammans med mej. Jag tänker inte berätta så mycket mer om detta just nu utan ni ska få se hur en stor show med 80 pers som dansar, sjunger och spelar växer fram under tre veckor. Jag är hur taggad som helst och mitt arbete just nu är att kunna ALLT utantill, körlåtar, ensemblelåtar, sololåtar.
Det enda jag verkligen önskar just nu är att ryggen ska hålla.
Först de två repetitions veckorna och sedan 5 föreställningar på tre dagar...... HOPPAS!




Kommentarer
Postat av: Julia- Om vägen till att bli sjuksköterska

Haha innebär detta att mina träningsbyxor kanske ska packas ner när det bär av till skövde? ;)

Svar: hahaha :) det beror på om du vill träna men jag har tränat treveckor i sträck då så jag kan nog ta en paus ;)
Skolios flickan

2013-02-24 @ 21:36:21
URL: http://sskjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: