Julfest: Havstema

Vi hade julfest på skolan i tisdags, bara musikklasserna 1,2 och 3. Det är en årligtradition att treorna fixar julfest för de andra klasserna. Vi har lite tävlingar och käkar mat, typ.  Det är alltid ett tema och vi hade valt hav. Jag var så klart sjöjungfru. Det blev bra men jag var heeeelt slut efteråt. Somnade helt utpumpad vid elva. Vaknade helt ovetande om nåt kl. Tio över sju. Klockan skulle ringt kl. Sex. Försov mig en timma och tio minuter!! Tror detta är ett bevis på hur sjukt trött jag är just nu, har nog aldrig försovit mej mer än typ en kvart. 
Gick i skolan och körde sedan ut till läckö slott för att köra vårt första luciatåg där, idag väntar det andra. I morgon blir det tre i skolan och ett med kören, på lördag på läckö igen. Japp, detta är livet på musikgymnasiet och i kör under lucia och jul! Men det är hur kul som helst även om man blir sååå trött :) men om en vecka får vi vila :D 

Kramisar 




Kommentarer
Postat av: Kalle

Hej!

På neurogavan.se kan du just nu köpa digitala julkort att skicka till vänner på Facebook. Pengarna går till forskning och rehabilitering för de neurologiskt handikappade och sjuka. Kanske vill du skicka ett julkort? Eller blogga om neurogavan.se? Eller dela den här länken på Facebook så att fler får upp ögonen för julkorten:
http://www.neurogavan.se/

Det är ett finfint tillfälle att uppmärksamma bland annat skolios och förhoppningsvis se till att mer pengar skänks!

Allt gott!
Kalle

2013-12-13 @ 10:42:16
URL: http://www.neurogavan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: