Det är advent!

Åå jag måste bara säga att det gick såå bra i morse!! Självkritisk som jag är var jag lite halvnöjd så där. Men sånglärarna var nöjda och jag lyssnade på hur det lät sedan och idag får jag säga att det gick riktigt bra och jag är nöjd! Jag tränar mej i det där. Det är inte min starka sida att berömma mej själv snarare väldigt tvärt om när det gäller sången. Men det är otroligt viktigt att tro på sig själv vilket jag gör. Har bara lätt för att berömma andra och glömma mej själv. Är väldigt kritisk och tycker alltid att jag kunde ha gjort bättre ifrån mej. Men man måste lära sig att se vad man gjorde bra också och inte bara vad man kan göra bättre! DU är bra, glöm inte att säga det till dej ibland! <3

Advents stämningen har verkligen infunnit sig här hemma hos mej. Vi bakade de årliga pepparkakorna och lussebullarna i eftermiddags med Justin Biebers julskiva på högsta volym. Jag och syrran valde såklart ;) och så blev det pepparkakor i traditionella former och lussebullar i mindre traditionella former. Men kreativitet varar längst! Noter, ormar, granar, F-klavar, hjärtan och mycket annat, you name it! Fantasifullt sammanfattar baket ganska bra!
Imorgon börjar julkalendern!! Kollakollakolla! Och NEJ man är inte för gammal för att kolla på julkalendern fast man snart är 18 ;)



Kommentarer
Postat av: jessiiika

Jag är ju 19 och daniel har längtat efter julkalendern hela året han är 22 så du har nog inget att oroa dig för, haha! ;) saknar dig!!<3

2012-12-01 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: