African Madonna

oj oj oj!! Lite dålig uppdatering här tror jag!
Jag ska bättra mig, jag lovar!
Snart PÅSK LOV!!! Igår när jag var på väg till en konsert som min kör skulle göra var jag sjukt pigg och peppad så när min pappa sa:
- snart Påsk lov, skönt va?
Svarade jag:
- Näe, nu har man liksom vant sig vid stressen och plugget och kommit in i vardagen.
Hehe, I dag är jag GANSKA glad att det är lov snart. Det är verkligen dagen efter idag. Sjukt trött, ont i kropp och huvud och allmänt opepp, som man är när något kul som man sett fram emot länge är över. Känner jag bara, och nu då? Det känns tomt!
Om jag nu skulle berätta lite om vad detta handlar om då. I kören har vi repat på en konsert som heter "African Madonna" hela våren. I söndags var det konsert. Nr. 13 i konserten är dans, så från halv tolv till halv sex i lördags repade vi afrikansk dans. Det är något av det roligaste jag har gjort! Jag märkte inte ens hur trött jag blev. Ryggen klarade sig ganska bra, jag kände absolut ingenting medan jag dansade. Däremot efteråt hade jag ganska ont i ländrygg, axlar och skuldror. Men som en kompis mamma sa: Otroligt atthon klarar sig så bra, hade jag inte vetat att hon är opererad hade jag inte sett något!
Det känns som ett ganska bra betyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: