Juldagsprommenad

Frågan är varför man alltid inser de där kloka sakerna under just långa promenader?!
Riktigt skönt ute efter julafton som blev en heldag med mys inomhus. Fick pulsa mej fram genom vinterlandskapet men det hör väll till ;) lagom varmt och lätt snöfall.
Mys, skratt, god mat och fina julklappar sammanfattar min julafton väldigt bra :)
Jul och advent kan vara den mysigaste årstiden på året. Snart är året slut och vad händer då?? Strategisk fråga va ;) ja, jag vet iaf någon som fyller 18 ganska snart och är sugen på sitt körkort :D

Nu föreslår jag att man sätter sig ner och kollar på jul gudstjänsterna som sänds från skara i år. Min kör är med och detta spelades in en vecka och fyra dagar efter min operation. Jag sminkade mej, fixade håret och åkte in och jag var helt slut innan jag ens kommit dit. Men jag höll ut i fyra sånger (varje sång gjordes två gånger) innan jag trodde jag skulle svimma och där med åkte hem ;) men det var roligt att jag kunde vara med lite iaf och framförallt var det gaaalet varmt! Men det är väll sånt man får tåla som tv kändis ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: