Dec. 19, 2012

Fint inlägg det blev igår va? Min telefon busar lite med mej ibland bara ;) har vart hemma idag också i alla fall och är mycket bättre och laddad inför morgonens konsert. Slipper sjunga och vara hes samtidigt framsteg! :) men jag är verkligen trött. Tror det är antibiotikan som tar så mycket energi. Får mej att må illa gör den också. Ibland vänder det sej i magen bara jag tänker på mat. Men har iallafall åstadkommit lite pyssel så här innan jul, eeeett jätte fint pepparkaksdass :D

Min syster ligger på avd. 16 i natt för att prova ut sin korsett. Hon tar det bra tycker jag. Detta kommer låta sjukt jag vet men jag önskar lite att jag hade fått följa med till avdelningen och vara med lite. Saknar alla snälla människor!! Vet inte vad jag har för sjukt band till det där stället. Meen jag får ju åka dit var tionde dag så jag hinner ju inte sakna Pelle allt för mycket ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: