Känslor

Det är ingen vanlig dag idag, nu tror ni att det är någon som fyller år eller så.  
Men nää, det är den 2 november och ett år sedan jag genomgick min andra operation. 
Jag förstår inte riktigt. Det är som om kroppen mina precis hur det ländens för ett år sedan. Det är som om det gör lite extra ont, ångesten griper tag om mej lite då och då och känslor liksom flyger förbi. Det var en jobbig dag, inte alls som när jag gjorde första operationen. Jobbig på ett helt annat sätt. Jag visste vad som väntade, jag visste att narkosen va obehaglig, jag visste att jag skulle må illa och ha ont. Trotts att jag visste allt detta var det bara att lägga sig ner och låta sig sövas en andra gång...... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: