The pain is never leaving

Aaa hejsan hoppsan!
Hoppas det är bra med er. Med mej är det bra..... eller näe jag är rätt trött på allt faktiskt. Eller inte allt, kanske bara på min svenskalärare som inte kunde ta sig samman och  berätta för oss att hon tänkte vara hemma med sina sjuka barn idag. Så nu sitter vi här och har hål i TVÅ timmar!! Förstår ni vad roligt jag har! Jag kunde ha sovit nuuuu!
Ta dej samman!
 
Annars är det fredag idag och det är ganska skönt och mag får säga min mening. I måndags var jag på mitt första sumbapass efter min andra operation. Det har gått mer än tre månader och för mej som annars dansar och håller på mycket i allhänhet har det varit svårt att hålla sig stilla. Fuskade lite med några löprundor efter två månader.
Sumba passet var riktigt roligt och jag hade så mycket energi!! MEN.......... Det gjorde ont, inte undertiden, då är det så kul att jag inte känner det. Och jag har alltid varit fast besluten om att ryggen inte ska få hindra mej.
Jag SKA träna precis som  alla andra. Men tillbaka till ämnet, det gjorde ont och när jag gick till bussen sedan kände jag hur tårarna brände innanför ögonlocken. Inte för att smärtan var så hemsk utan för att det gjorde ont över huvudtaget. Jag vill inte det! Jag vill inte känna att min andra operation var förgäves. Det skulle ju bli bra nu. 
Det känns typ likadant som innan och det gör mej ledsen. 
Annars var det kul med sumba och jag kommer att gå dit på måndag igen för att se om det går bättre då. Ska också träffa min sjukgymnast snart, så hoppas på att hon kan hjälpa mej. Annars vet jag inte vad jag ska göra.
 
Ha en fin helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh Julia jag blir så ledsen när jag läser det här :( Jag vill också att du ska må bra, att operationen skulle hjälpa dig <3

2013-02-22 @ 16:09:53
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: