Hur glad är inte jag idag?

Vet ni hur glad jag är på en skala mellan 1 och 10?! Jag skulle beräkna det till ungefär 10,3 :D
Igår var jag och tränade på gym för första gången på två år. Alltså första gången efter mina båda operationer. Hur skönt som helst. Hade lite ont efteråt men jag kunde absolut leva med det. Vet inte om jag har sagt det förut men jag tänker inte låta hela kroppen må dåligt bara för att en del gör det. Mina ben, armar och min mage är det nämligen inget fel på :)
Jag är jätte glad att jag äntligen kan börja träna ordentligt igen!
Så jag tänkte kanske omstrukturera bloggen lite. Så klart ha kvar skolios inriktningen men också skriva lite om träning och hälsa, hur det går att träna med ryggen och hur det är att träna med en skada. Ni som inte lever med skolios eller någon annan skada tänker kanske inte så mycket när ni tränar, ni kan ju göra allt liksom. Men när man har en skada som man måste ta hänsyn till måste man också tänka ett steg längre hela tiden. Men det pratar vi mer om en annan dag. För idag ska jag göra två redovisningar och skriva ett prov.
Så vi ses på andra sidan!! ;)



Kommentarer
Postat av: linda

Vad härligt! att höra att du får börja träna! :D

Hoppas att det går bra med ryggen och allt! :)

styrkekram! <3


Svar: Jaa, jätte skönt verkligen, Tack :DKram <3
Skolios flickan

2013-04-18 @ 11:17:05
URL: http://www.livetmedlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: