Skön morgon

Vaknade idag och kände mej ovanligt pigg. Gick ut och promenerade och avslutade med en stund på träningscykeln. Tog en dusch och åt mys frukost. Känns skönt att jag kan börja röra på mej lite :) Snart ska jag till vc och kolla på såret. Tog min sista tablett i förrgår så det ska bli spännande. Håller alla tummar jag har för att det ska vara helt läkt nu! Sedan ska jag sjunga lite ikväll också :)
Igår var jag på stan och bytte lite kläder som jag fått i julklapp, super nöjd är vad jag är! Mysiga myskläder och en jätte fin mörkgrön stickad tröja som jag fick av min syster :) tack till henne. Tänkte att jag skulle diskutera med henne om vi kanske kunde göra ett inlägg om henne så ni får veta vad hon tycker om att ha korsetten :) vi avslutade dagen med dokumentären om roxette, sjukt vad duktiga musiker vi har i detta land!! Jag vill också! ;)

Ha en fin fortsättning hörrni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: