LOVE LOVE LOVE <3

Imorgon börjar det! Kan ni förstå det!? Det kan inte jag ;) det känns overkligt! Projektet, love love love, som om ca tre veckor avslutas med tre stora shower :)
Stämningen i fredags var underbar. Satt på matten och räknade ner de sista sekunderna som var kvar av den sista vanliga lektionen på tre veckor!! Gick för att repa och man kände hur alla bara gick och väntade. Lärarna gick hem en efter en men vi var kvar och fixade och övade. Vi har övat sedan efter jul på ensemble och körlåtar och nu äntligen ska allt sättas ihop med solo nummer och dans! Är så förväntansfull att jag ska snart spricker så jag får nog sova nu så jag får gå upp snart ;)

Har haft en bra men sjukligt stressig vecka. Ett stort prov och tre inlämningar. Men jag fick min belöning idag när jag och min fina vän Sofia var på Aqua vitalis i Skövde. Det är ett ställe med massa bastusar, bubbelpooler, varma stenhällar och solrum. Bara slappna av och ha det skönt!
Detta var min 18 års present från Sofia! TACK<3

Har sagt det förut, säger det igen. Hoppas på många bra ryggdagar under dessa veckor!! Vill inte att det ska göra ont mer.
Ont eller inte, kom, kom, kom och se och lyssna på LOVE,LOVE,LOVE!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: